Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Therese Olsson - 30 juni 2009 21:16

Japp, min datan var kaputt.

Vet inte riktigt vad de var me den men jag kunde hur som helst inte ansluta till Nätet... Men idag lyckades jag HELT PÅ EGEN HAND!!!


Idag var det vila för Roxette så idag när jag kom hem la jag mej i hängmattan en stund och upps, jag somnade visst!

Men idag har det varit så klibbig värme och det behöver mullras runt lite men skulle kanske blir det i morgon:)

Igår var Roxette och jag ute i skogen vi hade sällskap av 2miljoner mygg och 3miljoner flugor... Tack för sällskapet!

Roxette va lite halv stirrig igår, trodde hon skulle vara lung och framför allt trött eftersom det är så varmt ute men nej då, tvärtom!

När vi väl kom hen och jag spolade av henne stod hon snällt som ett ljus, hon somnade nästan!


I helgen hann jag inte träna på banan så får se till att göra det imorgon!

Jag har ju planerat in träning på söndag, ska bli kul men är faktiskt lite nervös att jag kommer bryta ihop om det inte går perfekt:/

Men jag ska försöka!

I lördags badade jag för första gången... Sebastian och jag började hoppa i vattnet, han var som ett sjöodjur sen kom närst sjöodjur i- Tekkla!

Hon verka älska vatten:)


Nu måste jag sätta mej med lite jobb saker, hörs imorgon om datan vill sammarbeta även då!


ps: Glada underbara nyheter- Min Cicci kommer snart hem:)

Ovido - Quiz & Flashcards