Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Tur man inte ger upp!

Av Therese Olsson - 4 mars 2010 19:49

Ja det kan man verkligen säga för i så fall hade det nog inte gått så bra igår!

Var nere i Löberöd med Roxette igår..

Jag kännde mej ganska så stark tills vi hade ca 1mil kvar då brast allt igen!

Mina nerver håller inte för sånt här när det gåller ens bästa vän och sin livskamrat!

Men som jag lovat- ska jag inte ge upp vi ska fixa detta!!!

Ställde in Roxette i stallet och hon ställde sig vid fönstret och solade sig lite i det härliga vädret som var i skåne landet igår:) kvart över 12 så sa Lisa att vi kunde komma ut.

Vi började att springa med henne igen, förra gånger 2grade halt igår 1grad halt!!!:) Hon är betydligt piggare tycker jag hon lyfte hur lätt som helst på benet. Och nu när det inte är is gata ha vi kunnat vara ute och gått.Tack vare att jag inte gett upp framför allt att Roxette inte gett upp visade det resultat!

Skickade till Petra helt överlycklg, och hon lika så..

Mamma skrek i telefonen a lycka och jag var stum.... Var nästan för bra för att vara sant!

Men andra sprutan igår och det gick bra bara hon slipper se den- sådan matte sådan häst!

När vi åkte hem sa jag till pappa att jag  inte önskar mej något i födelsedags pressent u´tan att det här räcker för jag ska vara nöjd!


Ner om två veckor igen och förhoppningsvis sista sprutan då!

Kunde inte bli bättre till min födelsedag (idag!).....


Tack alla snälla för alla gratulationer idag och framför allt stöd jag fått med min polle.

Som sagt nu ger vi inte upp utan förtsätter att kämpa på!

 
 
Ingen bild

Elina

4 mars 2010 21:14

Men stort grattis på födelsedagen!!!!!! Det var väl en bra present att prinsessan är på bättringsvägen...Kramar från Järvsö

 
Ingen bild

Sophie

6 mars 2010 00:09

Vad skönt att hon var bättre! Hoppas det fortsätter så nu=) Grattis på födelsedagen=) Kram Sophie ( o Calypsen)

 
Natalja

Natalja

7 mars 2010 23:15

Bra inställning Tessan!! Ge inte upp!!
Underbart att hon redan är bättre.
Grattis i efterskott

http://latin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

tessan

9 mars 2010 20:38

Elina: Tack tack snälla! Ja bättre kunde jag inte få det, nu hoppas vi att nästa onsdag blir lika bra! Ska ner dit igen då.. Kram.
Sophie: Ja jag håller alla tummar i världen, ska ner den 17e igen... Hoppas att allt är bra med er! Ska ni ockås vara med på programridningen i helgen? Tack för gratulationerna. Kram
Natalja: Om jag inte ger upp ska du inte heller göra det!!!! Eller hur?! Tur det snart är sommar, då kan vi fira Tekklas två års dag så vi har vi hittat en anledning att leka och prata massa skit framför allt lösa alla världsproblem!
Tack tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards