Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Återbesök!

Av Therese Olsson - 16 februari 2010 14:42

Imorgon bär det av igen till Löberöd på återbesök!

Klockan 10 hoppas jag att alla håller tumma och tår och hovar också för den delen, att det läker fint och på rätt håll...

Det är fortfarande låååång tid kvar men som sagt om det håller på att läka fint är det en bra början iaf!!!!


Tack snälla...

 
 
Ingen bild

Mia & Sixten

16 februari 2010 17:57

Vi håller tummar och klor för att allt går bra, Lycka till Roxette!
Våran träff på torsdag blev flyttad till den 25:e!
*puss kram*

 
Glade brodern

Glade brodern

16 februari 2010 21:33

hoppas det går bra med roxxan imon då.. kommer ringa vid 12 tiden fö att höra hur de gick..

KRAMAR

http://barzze.blogg.se

 
Ingen bild

Elina

17 februari 2010 09:48

Lycka till som fan!!!! Och så får du bättra på dig när det gäller bloggandet, du uppdaterar ju sämre än vad jag gör:)
Kram

 
Pauline

Pauline

18 februari 2010 06:52

Håller allt jag har för dig och din häst.
Kramis

http://farax.bloggagratis.se

 
Ingen bild

tessan

18 februari 2010 21:13

Mia och Sixte- Tack snälla ni! Kram
Storebror- Tack! Nu behöver Roxette verkligen prinsess täcket;)
Elina- Nja har ju inte funnits så mycket att blogga om när jag inte gjort så mycket med henne. Kram
Pauline- Tack tack!!! Har du fått rapport från syster? Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards