Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Tråkiga nyheter

Av Therese Olsson - 1 december 2009 21:50

Ja behöver inte säga mer än så...!

Men hoppas att ni som har friska hästar rider och håller igång och att ni har kul tillsammans!


Men någon gång ska väl min otur också vända hoppas jag på, kanske om 100 år.

Bättre sent än aldrig!!!

 
 
Ingen bild

Elina

1 december 2009 22:20

Nämen, vad är det för fel på pållen? Fick du nån diagnos av hovis? Hoppas det är nåt som går över fort i alla fall...Kram från Järvsö

 
Ingen bild

petra

2 december 2009 20:25

Hej Tessan! Finns inget värre än djur som inte är friska. Hoppas nu allt är bra men lilla Pållen o att hon bara behöver lite mer vila o att det sen kan vara fullt ös igen.
Kram Petra

 
Ingen bild

tessan

2 december 2009 22:08

Elina: Det är sen hon halkade i hagen hon är lite svullen på ett enda ställe på benet så vi ska göra ett ultraljud på benet på fredag.
Ja Micke trodde det va ett liggament som fått en smäll! Men då är det vila i tre månader.. Fý fan!!!
Bara hon slipper operation!
Kram

Petra: Vill att du ska vara beredd om jag blir helt knäckt på fredag!
Men om det nu blir tre månader vila.. så går alla planer i stöpet!
Men hellre det än att hon måste opereras eller något sånt!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards