Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Vad händer?

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan..

11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar!

Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli frisk.... Allt är kört, nu får hon gå i hagen och ha det bra! Promenera med sin matte och skritta ut ibland.

Men sitter här och kolla på när det hände, fy fan kommer aldrig glömma det!


Alla som säger livet går vidare, bull shit!!!

Varje dag varje timme varje minut varje sekund tänker jag på henne, tänk om jag inte skulle ridit den dagen då hade det aldig hänt!


Tack alla nära och kära för att ni alltid funnits där för mej! Stort tack till mamma och pappa som vet hur mycket kraft detta tagit på mej och ibland kommer det över mej, eller hur petra!?


Lova att jag ska bli bättra, hoppas att storebror kan hjälpa mej någon dag att fixa bilder..

Hej så länge...;(

 
 
Ingen bild

petra

12 december 2010 21:08

:)

 
Ingen bild

Limpan

3 april 2011 22:30

Hej!!! Trevlig blogg du har med fina bilder och så!!!!

Therese Olsson

4 april 2011 05:50

hej! Tackar.. Tanken är att nu när jag börja rida in min treåring så kommer jag att skaffa en ny med mer bilder och framför allt bättre uppdatering.. Har ju inte funnits så mycket och skriva om när jag inte knnat rida någon av dom!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Av Therese Olsson - 12 mars 2010 20:09

Igår satt jag och pratade med Katrin här hemma hos mej.. Jätte trevligt! Sen kollade Katrin på lite kort vi tog förra sommaren då Tekkla var nyfödd och vi gick upp till Roxettes uppfödare för att ta ett generations kort på Roxettes mamma Linda och ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards