Direktlänk till inlägg 2 december 2009

På fredag!

Av Therese Olsson - 2 december 2009 21:45

På fredag ska jag och min polle ner till Skåne till en vetrinär som heter Lisa!

Klockan 10 ska jag vara där...

Både Natalja och Liv säger att dom är super bra där nere.. Hoppas att dom har rätt!

Mannen som äger det är visst landslags vetrinär så jag antar att dom har rätt!


I natt sov jag max en timme.. legat och vridit och vänt mej, är skit nervös för detta!!

Och jag menar verkligen det, min puls hoppar jag nog snart ut tror jag!:/

Men jag vill att Petra håller sig beredd på fredag vid 12 om jag behöver ringa och få ditt stöd!

Natalja dej skulle jag nog haft ned som ett lugnande medel!!!

Fatta inte hur du bär det åt kvinna....


Jag hoppas att detta går super bra, så håll era tummar!

 
 
Ingen bild

ste

2 december 2009 22:05

jaa håller tummarna. jaaaa men närrrr ska vi jul shoppa då??????????
tjo hej din lilla kitty grej=P

 
Ingen bild

tessan

2 december 2009 22:12

Tack storebror!
Har du hittat hello kitty eller? jag kan inte handla mer men kan följa med dej om du vill handla!

 
Natalja

Natalja

2 december 2009 22:13

Jag lovar att hålla tummarna HELA DAGEN!
Lisa är Staffans fru, å hon är säkert minst lika bra ; )
Se till att sova lite nu så du inte somnar på vägen. Det är lååååååångt till Lund!

http://latin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

tessan

2 december 2009 22:16

Ja Micke och dom hade visst varit hos henne och varit super nöjda men jag är ju livrädd att dom ska säga att hoppet är ute...
Pappa eller mamma får köra, annars kör jag väl av vägen!

 
Ingen bild

petra

3 december 2009 20:24

Kycka till imorgon. Kramis

 
Ingen bild

tessan

3 december 2009 21:28

Tack Petra! Jag hör av mej i morgon efetr att jag fått svar på vad det är!
Kram

 
Ingen bild

Pauline

3 december 2009 23:27

Jag och Farax håller alla tummar, tår och hovar för att det ska gå bra för dig och din häst.
Kramiz

 
Ingen bild

Linda B

4 december 2009 00:02

Men åh vad tråkigt med Roxette. Hade jag varit hemma i morgon hade jag gärna kört och mött upp dig på kliniken, som lite moraliskt stöd! Håller tummarna för att ni hittar felet och att tösen snart blir bättre. Min pålle är också skadad, halt som fan, troligtvis sena eller rejäl vrickning. Boxvila och om det inte blir bättre klinik på måndag. Det är inget kul alls med skadade hästar:(
Kram på dig/ Linda B

 
Ingen bild

Elina

4 december 2009 13:44

När jag skriver det här har du säkert fått beskedet att det inte är så farligt med lilla damen. Tänker på er i alla fall och åller tummarna:) //Elina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards