Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Saknar dej!

Av Therese Olsson - 12 mars 2010 20:09

Igår satt jag och pratade med Katrin här hemma hos mej.. Jätte trevligt!

Sen kollade Katrin på lite kort vi tog förra sommaren då Tekkla var nyfödd och vi gick upp till Roxettes uppfödare för att ta ett generations kort på Roxettes mamma Linda och Roxette och Tekkla. Även kort på uppfödarna Leif och Kerstin!

Då hade Katrin hört att Leif gått bort.. jag trodde ändå inte henne hur mycket jag än litar på henne, ville inte tror att det var sant!

Jag vet att han varit riktigt dålig och låg nere i Lund och kämpade för sitt och hans anhörigas liv.!

När Katrin gått hem ringde jag pappa och mamma om dom visste.. men ingen visvligare ste så därför tyckte mamma att jag skulle ringa Kerstin, vilket jag gjorde!


Hörde att allt inte var som det skulle med Kerstin och då berättade hon...

Jag som ska stötta henne med detta bröt själv ihop...

Han ade inte dött av sjukdommen utan av två hjärnblödningar!

Tänk så tapper han var, han vägrade ge sig!

Efter att jag samlat mej en timme ungefär bestämde jag mej för att åka upp till Kerstin.

Vi kramade varandra och då börja vi båda gråta.


Fan allt känns så märkligt. Var beredd men ändå inte. Saknar honom!

Han gar alltid trott på mej och mina höga tankar om hästarna och han har också alltid sagt att hans finns vid Roxette sida, det har han verkligen!

Alltid har han kommit fram med något gott till henne när vi ridit förbi!

Trevligare människa får man leta efter... Alltid haft ett gott skratt och alltid satt hästarna i första hand!

Han var så mån om dom alla, hade framför allt ett gott öga för min prinsessa!

Kerstin också givetvis...

Men nu känns allt tråkigt jobbigt och orättvist..

En sak är säker- Roxette ska bli frisk för din skull Leif!!!

Det lovar jag både dej och Kerstin!

Nu är Kerstin själv men det ska jag se till att han inte bli, om jag så ska upp mitt i natten för hennes skull ska jag minsann det! Detta är inte rättvist...


Jag älskar er Kerstin och Leif, och Leif vi syns en dag det lovar jag dej! Då ska jag berätta hur det gick med mitt sm!!!

Saknar dej!!

Himlen är oskyldigt blå.... kvar lyster ett hjärta av guld och jag vet vem det står för!

 
 
Monica \\\\\\\\\\\\\\\"Grodan\\\\\\\\\\\\\\\"

Monica \\\\\\\\\\\\\\\"Grodan\\\\\\\\\\\\\\\"

13 mars 2010 10:21

Hej!
Titiyos ägare här! Så otroligt gullig och rar du verkar. Hade också hört det om Leif från Elina. Tycker så oändligt synd om Kerstin, ska också ringa henne när det lugnat sig litet.
Håller alla tummar för dig och Roxette!
Kram/Monica och Titiyo (Grodan)

http://tudeluu.blogg.se

 
Ingen bild

Petra

15 mars 2010 23:38

Vad fint skrivet.

Kram Petra

 
Ingen bild

petra

17 mars 2010 00:09

Lycka till imorgon eller idag för klockan har visst passerat tolv.

Kram Petra

 
Ingen bild

store bror

19 maj 2010 21:49

UPPDATERA MERA!!!!! mer än 2 månader försenat!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards