Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Tack!

Av Therese Olsson - 4 december 2009 19:30

Tack alla som önskat mej Lycka till!

Speciellt tack till mamma och pappa som varit ett fantastisk stöd idag!


Roxette fick diagnosen- djupa böjsenans förstärkningsband va av!

Lisa som den duktiga vetrinären hetta va super duktig och trodde det va värre än vad det va..(Kan det bli värre!!!)

Men det kan det tydligen, hennes häst hade fått samma fast på båda frambenen och nu 3 år senare så tävlar den precis som innan...


Detta kommer ta låååång tid!

Ska ner om 1,5-2 månade igen och kolla så det börjat läka fint!

Hon fick fenyl butta som hon ska äta morgon och kväll och sen ska det kylas så ofta jag kan med kallt vatten och/eller kyla lillement och sedan Back on Track på nättrna. Tack snälla mamma som köpte 4 BoT paddar idag:)

Hon får mer än gärna skrittas, bara br om hon inte stå stilla!

Känns skönt att hon får gå i en normal hage och inte box vila!

Men nu ska Roxette stå i en hage och dom andra två i den andra för att dom inte ska stimma upp henne!!!

Då blir det svårare att läka...

Nu är det bara att avvakta och låta tiden avgöra hur detta kommer sluta...

Trodde jag hade förberett mej, men man kan tydligen inte förbereda sig tillräckligt när dte gäller sin bästa vän!


Nu ska jag ner och kyla lite granna och sen BoT och sen många pussar och krama, för tårarna är nog slut nu!!!


Ps. Tack snälla Petra för idag! Du är en ängel!!!

Även mina jobbarkompisar och Natalja!



  

 
 
Ingen bild

tessan

4 december 2009 21:26

Ja det kan man undra.. Men Petra har frågat om hon skulle ringa men jag sa att jag inte orkade men andra som man känt hela sitt liva inte kan ringa och höra det är skrämmande...
Det är nu det visar vilka vänner man har!
Tack iaf!!!

 
Ingen bild

Elina

4 december 2009 21:47

Ni får nog nöja er med lite meddelanden via datorn här från Norrland...när man jobbar med att sitta i telefon HELA dagarna så är man nöjd på att prata när arbetsdagen är slut..Hoppas att det duger med lite välvilliga tankar och hårt hållna tummar. Tur att det gick bra och hoppas att du vill att vi fortsätter skriva till dig här på bloggen, det torde väl vara bättre än inget :) Kram Elina

 
Natalja

Natalja

5 december 2009 13:59

Säger som Elina! När man sitter på jobbet och svarar i växeltelefonen så är det knappt man hitter få iväg ett opersonligt sms ens : / Hoppas du inte hänger mig för det!

Tiden går fort, när du minst anar det är hon frisk igen! Glöm inte bort den lilla, snart är det dax att börja jobba med henne också ; )

Många kramar till er alla och försök hålla humöret uppe, då blir allt mycket roligare!

http://latin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ste

5 december 2009 22:26

TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

Sophie

7 december 2009 00:56

Fy vad tråkigt att höra, hoppas verkligen att det ordnar sej! Massa kramar!! :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards