Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Therese Olsson - 3 juni 2009 22:04

Idag planerat vila med båda hästarna, mamma hade dock longerat Zara. Det verkade har gått bra iaf:) skönt!

Slutade tidigt idag åkte hem efter en mycket tuff vecka och än är den inte slut.. Hemma och tänkte jag skulle städa lite till mina gäster kommer på fredag, då helt plötsligt hör jag larmet på bilen går igång och fattade inte varför, kollade ut och ja tror det eller ej men det kom hagel kulor som va typ 1cm stora och det blev isakallt ute!

Tur mina pollar hade täcke!!!


Vid 4 skulle jag vara hos min kära kollega Knutby:)

Skulle ropa Knutsson en gång till henne när jag hade brottom och tungan min hängde inte riktigt med så det blev Knutby, sen dess har hon fått hete det... Min ändra kära kollega Anna och jag skulle köra tillsammans och vi slog våra kloka huvuden ihop och tänk så bra det blev.... till slut:)

Vi satt och precis skulle hugga in på den goda broccoli och bacon pajen som va super god- tack! då kom vår andra kära kollega Mia med sin Sixten.

Svante och Sixten lekte och myste med Cajsa och Alice, Svante vågade dessutom äta upp Sixtens mat, bland annat mamma scans köttbullar kände vi dofter av sen.

Men vi hann med det vi planerat och känns lite skönt att det inte ligger lika mycket på axlarna som väntar till dom stora slutar, åhh vad vi koller böla!


Imorgon väntar ridning med båda två hästarna, och jag hoppas vädert är på vår sida sen MÅSTE jag städa!

Dörren står öppen för den som vill hjälpa till;)

Ovido - Quiz & Flashcards