Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Therese Olsson - 11 juni 2009 21:13

Tiden i mitt liv räcker inte till, tyvärr hur jag än betee mej så kan jag inte skrammla ihop mer är 24 timmar på ett dygn!

Har vait studenten nu måndag, tisdag och onsdag det betyder alltså jobb på Piraten:).

Måndag hann lagom hem från jobbet och sätta på Roxette täcket sen bar det av till  Piraten, det va super mycket attt göra och jag slutade vid 1, så skönt att inte komma hem lagom till man ska upp igen...

Tisdag såg precis likadan ut och igår så slutade jag tidigt men ändå stressade som en idiot för att hinna in till min Elin!

Först gick Stefans flickvän Jill ut och Elin näst sist, men dom hördes dessto mer!!!

Firade Elin igår och det blev ett riktigt kalas sen bar det av till Piraten och hoppsan, stängde visst vid 3 igår- så idag har det varit riktigt tufft på jobbet, men vi har haft fullt upp så ingen risk man har hunnit bli trött!


Dom stora barnen som efter sommaren ska börja skolan sjöng en egen låt som vi hjälpt dom komma på, åhh vad vi grät!

Kommer verkligen sakna detta glada gäng... Men en riktigt lipa dag!

Dessa tre dagar har jag inte hunnit rida för allt har gått i ett.

Men imorgon är det dags att på att igen, sluta tidigt och kanske jag och Anna S ska in till stan och äta glass annars åker jag till stallet direkt och jag hoppas att hon inte är stel som en pinne nu när hon var så fin sist...

Tänkte göra massor med övergångar imorgon, det kan man aldrig träna för mycket på:)

Ska besälla ett BoT täcke, har inte bestämmt om jag ska beställa stalltäcket eller ett ute täcke, men ha ett ska hon!

Måste vara en av världens bästa uppfinningar;)


Men nu orkar snart inte mina ögen vara öppna längre och så här tidigt har jag nog aldrig ens tänkt tanken på att sova någon gång förr, men nån gång måste vara den först!:)


Ovido - Quiz & Flashcards