Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Therese Olsson - 18 juni 2009 23:46

Ni kommer inte tror mej nu, men jag har köpt en ny häst idag:)

Just nu är hon i hagen och vila sig efter den långa resan hem till Torhamn.

Jätte fint litet sto!

Bilder kommer, jag lovar!


Den traditionella lövmarknaden gick av staplen idag och förmiddagen bjöd på regn men när brorsan och jga gick vid 5tiden så sken solen och va jätte skönt, blåste dock rätt mycket, men max 5sekund meter om man fråga chefen.

Han har ju hjälpt sin son Niklas som ska gift sig i morgon att sätte upp tält ute, vilket dom fick hämta ute på e22 idag för domm blåste 4 meter rakt upp i luften sen ut på vägen!!! Gissa om dom va arga, jag tycker mest att det va kul:)

Jens och Tina gifter sig ockås i morgon, samtidigt ska deras son Axel döpas!

Jag hoppas för allt i världen at allt går prima, och håller tummarna för Katrin som kommer stå framme och hålla prällen sällskap och hålla i buketterna och John som ska försöka hålla koll på Axel till han är 18:/... Shit!!!


Imorgon bär det av till Tingseryd, hela tjocka släkten är där, framför allt min Sebastian som ska få en fin tröja.

Jag åkte mest upp i hopp om att Börjes har öppet.

Ska köpa ett Kandar till Roxette:)

Idag har hon fått vila, jag umgicks med min kära bror hela eftermiddagen och va inte hemma förrän 9. Tack för denna dagen min älskade bror!!!


Ska rida imorgon när jag kommer hem från Tingseryd då ska jag nog även pröva Kandaret om jag känner för det...

På söndag är det en stor dag allihopa, min Roxette fyller år!!!

Hon har avsagt sig alla gratulationer förutom av sin mamma och sin dotter och kompis Zara, men hon hade en dröm om att hon skulle få vara med på Latinens blogg;), känn ingen press:)


Nu ska jag se om jag kan ladda över lite kort från mobilen till datan i så fall kommer det en bild på mitt nytillskott..

En riktig dressyr pärla;)

Ovido - Quiz & Flashcards