Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Hjärtat hoppade nästan ur led!

Av Therese Olsson - 25 september 2009 19:50

Ja, det kan man lungt säga att jag var...

Skulle ridit Zara idag eftersom Roxette har lös sko och Micke inte haft tid att komma än.. Han har ju ca 1000 hästar till att sko!

Men när jag kom ut och skulle se så Zaras sko satt kvar fick jag stryka dagens planering.. för hon hade ju ockås en baksko lös. Skillnaden är att jag skulle kunnat rida henne fastän den är lös för tappa hon den blir hon inte ´super halt som Roxette, men och trassla upp föttrena så det va inte värt att rirkera!

Då hade vi varit tillbaka på ruta ett igen!!!


Jaha, vad skulle jag då hitt på ikväll.. Galen som jag är slog mej tanken att jag skulle ut och springa. Det va ju ett tag sen...

Men det är något i min kropp som inte är helt okej!?Obestämd

Jag är trött men kan inte sova, kan inte koppla av utan ligger och tänker för mycket på allt och idag när jga satte på lite Linda B i öronen tänkte jag att det här ska nog gå bra!

Fan, så fel jag hade! Skit trött och skit jobbigt att andas. Det tryckte på bröstet att jag trodde jag skulle bli liggande bland alla kor ute på udden.

Rundan blev väl nästan 4km och jag har inte sprungit dena veckan och förra veckan gick jag mest för det va veckan jag va lite förklyd.

Men fatta inte vad det va idag för så ont som det gjorde i bröstkorgen idag har jag nog aldrig kännt förr...


Men men ska testa en runda imorgon också så får jag se om det är något som inte stå rätt til (blir inte förvånad) eller om det va så jobbigt idag för att det blåster som tusan ute...


Tacka vet jag ridning!


Ikväll blir det jobb med Cicci, blir väl till att städa hela baren (som vanligt efter onsdagen) och sen ska vi kolla igenom lite polecy..Skrattande

Måste snart hoppa i duschen för ikväll är dte näst sista programmet av kändisdjunglen;(


På återhörande...

 
 
Angelica

Angelica

29 september 2009 16:20

HEJ!!!
Nu är jag tillbaka i verkligheten, men det känns lite tomt att inte ha ett bröllop att planera för...
Hade jag kunnat hade jag varit och hälsat på er flera gånger redan. Jag saknar er jättemycket!

KRAMAR från en fyra kilo tyngre Angelica=)

http://www.angelicaagerteg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Ovido - Quiz & Flashcards