Alla inlägg den 9 september 2009

Av Therese Olsson - 9 september 2009 21:19

Ja, det har varit en tung vecka som ni säkert förstått!Gråter.

---

Pappa och ett antal till var ute och jagade på en ö vilket dom alltid gör denna årstiden. Pappa åkte dock hem vid 9- halv 10.. men stoebo va kvar med 11 stycken till som skulle sova i tält och fortsätta jaga tidigt söndag morgon..

På piraten hade vi en av dom roligaste kvällarna, var dock helt slut när jag kom hem.

Vaknad och ringde hem och skulle höra om mama och jag skulle ut och rida... Men fick ett mycket chockartat besked...

En av grabbarna som var med och jagade var spårlöst borta. han hade åkte hem endast en timme innan min pappa.. KUNDE LIKSOM ALLTSÅ VARIT HAN.. Tack och lov på så sätt, tyvärr var det en släktning till oss.. Pappas kusin!

Orkar inte gå in på allt som hänt men hellikopterna letade hela söndagen med värmekamera och båtar och hela byn har letat och letat och ställt sig frågan var och varför????

Idag hittades han iaf död på tre metersdjup i det kalla vattnet...

Skönt ändå att ändå veta vart han va eftersom alla letat hela tiden och inte ett spår av han mer än i natten till söndagen hittades båten.. tom!

Men idag hittades han alltså, dock inte i livet men ändå släpp en hel del spänningar i kroppen att man fick veta var.. Alla höll vi väl på att bli tokiga av allt letande och funderingar...

Säder en tanke till hans familj och hoppas att hans vänner lärt sig en liten läxa iaf- använda flytväst! Eller hur Lena......

Saknar!


En olycka kommer sällan ensam sägs det oc ännu en gång bevisat.. i måndags efetr typ en timmes sömn och suttit inne hela dagen och planerat på jobbet så gick bil fan sönder!

Köp ALDRID en saab, är inte annat är fel på dom fan skapen....

Ratten låste sig och jag kunde ite svänga.. tur att jag inte hunnit längre än lämnat jobbet!

Fik lämna den på verstad igår också och fick låna min stoebos bil. Tack snälla!!!


Äntligen fick väl allt elände vara slut.. Eller??

Nej då igår när jag stod och städade i alla mina tankar så rinde herr polis från byn och frågade om jag kunde ut med deras hundar!

Då hade fru polis haft ont i ryggen och igår blev hon liggnad epå trädgården så dom fick åka in till akuten.. ska magnetröntgas så snart som möljigt!


Idag mötte min kära kollega Therese mej när jag började och frågade om jag hört något.. Tre olyckor på mindre än en vecka.. vid middagstid skickade Elin och berättade att dom hittat han!

Är det dags för en vändnig..???

Bara att hoppas!!!

Tack snälla Helen och Petra- helt fantastiska!! Love!Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards