Alla inlägg den 2 september 2009

Av Therese Olsson - 2 september 2009 21:46

Ja idag tvekade jag om jag skulle ut och rida eller låta henne vila..

Risken att hon skulle vara ganska spänd i ryggen idag va rätt stor efetrsom det inte varit så varmt att hon blivit kall i ryggen för hon hade inte täcke på sig nu idag på dagen och det som fick mej att rida va att dom sagt att det ska bli regn i morgon så därför tog jag tag i mitt liv och stack ut i skogen.

Mötte Ingrid och halv galna Tjabo på vägen och han var lite halv stollig när hon skulle gå på vägen- allt han behövde att va en tjej!!

Tänk att det ska behövas en kvinna till allt, vi kan nästan allt helt enkelt!!!


Sen red vi en runda i skogen och Roxette va lite spänd i börja men tror det berodde på att hon ville visa sig snygg inför Tjabo men efter att jag skällde på henne att hon ser snyggare ut om hon går som jag ville... Rätt och riktigt!

Till slut fick  hon sån där trav att vi bara flög fram.. Vilken upplevelse!

Sen bar det hemåt i super skritt, gick låt och hon var jätte mjuk i sidorna sen hade hon förmodligen fått nog av karla.. Då ville hon bara tillbara till Tekkla och Zara..

Med ett varmt och skönt täcke:) *nöjd*


Katrin och jag skulle egentligen varit ute och sprungit idag men Katrin kom på att hon skulle på föreläsning, men jag va inställd på att ut och springa minsann hade så mycket stake i mej att jag faktiskt gjorde det, blev ganska så mörkt bara...

Men jag gjorde det iaf!!

Nu har jag duschat och smörjt in mej med min nya body lotionmed lukt av min favvo coccos.. Åh vad jag luktar gott!!


Vill bara passa på att skriva några rader om min chef/vän!!!

Helen: Vill bara säga att du är helt fantastisk, en stor eloge till allt som du fått ta nu under dessa månader!

önskar bara att du hade stannat, jag är inte ensam att tycka det.. Jag lovar!

Men vi kommer lyckas allihopa!



Ovido - Quiz & Flashcards