Alla inlägg den 3 september 2009

Av Therese Olsson - 3 september 2009 22:14

Roxette har ett varmt täcke på sog så jag hoppas inte hon fryser..

Har ju varit riktigt höstväder idag men regn och rusk!

Kom på igår att jag måste köpa ett nnytt täcke till Tekkla hon har ju vuxit för snabbt coh för mycket.. Förra året hade hon 110 i täcke och jag tänkte att det inte ens var någon ide att pröva det utan fick låna ett täcke av Gulli som ockås har 135 till sin polle.

Tanken var att jag skulle pröva det nu ikväll och pappa kom ut och skulle hjälpa mej att hålla i min lilla bebis men rätt var det va öppnade himlen sig och regnet öste ner och började åska och blixtra..

Tekkla stllde sig tätt mellan Zara och Roxette hon tycker det är lite läskigt att allt lyser upp när det blixtra.. ingen ide att bråka!

Hon fick vara utan täcke,är inte kallt och det skulle sluta regna nu senare ikväll!!!


Men fick en liten tillsägelse att min älskade vän;) idag.. Han tycker att det är galet att min häst ha täcke när det är så varmt!

Men ställ dej ute i renet en dag får du se om det är så skönt..

Han tycker jag skämmer bort mina hästar.. Fatta inte vad han menar;)

Love!!!


Katrin och jag hann iaf ut innan det började regna och känner faktiskt att det gå lite lättare nu men det är tuft när Bojjan är med, hon tycker att vi springer för sakta! Haha!!!

Men bra ändå för att jag måste kunna springa ifått tjuvarna...

Imorgon blir det ut en runda i skogen med Roxette sen blir det tacokväll med Gulli, sen jobba!

Inte långt kvar nu.. men imorgon ska jag köpa ett nytt täcke till Tekkla iaf:):)

Alltid kul att köpa saker till pollarna!


Nu är det grannfejden alltid lika kul!

God natt!

ps: tack för idag Love!


Ovido - Quiz & Flashcards