Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Nya tag...

Av Therese Olsson - 10 september 2009 22:45

På måndag tar Roxette och jag nya tag..

Nu är vi laddade igen, tack vare Gulli!!!


Grattis Pauline som blev klar för sm idag:)

 
 
Ingen bild

Pauline

12 september 2009 22:54

Tack snälla Tessan, Farax och jag är nu superladdade, för att inte tala om syrran. Hon kommer att jaga ihjäl mig och Farax innan vi ens har kommit till SM.hahaha

Äntligen har jag hittat din Blogg, kunde ju frågat men du vet hur det är.
Ledsen för din skull med alla tråkigheter, ibland är livet orättvist.

Kramis

 
Ingen bild

petra

13 september 2009 14:08

Hallå kompis! Nu har jag hittat till din sida, du har ju haft den länge, o jag har inte vetat. Ut o fota nu vill se mer bilder på dina sötnosar. Senvill jag se dig rida också någon gång:-). men det får jag nog anlita en dektektiv för att få reda på när var o hur:-). Kram Petra

 
ZARA

ZARA

13 september 2009 18:40

Hej va bra att roxette ta nya tag då kan ju hon va med zara lite för hon saknar ridturerna med henne det är ju kul o vara två som dra loss i skogen kram från Zara o ryttaren

http://ZARA

 
Ingen bild

Tessan

13 september 2009 22:42

Hej Pauline!
Gcik det bra i lördags? Petra var iaf nöjd:)
Ja hon är ju nästan förbi SM också.. Hon är nog redan på Chappen:)
Hon skulle ju trycka tröjor allt... Hon siktar mot stjärnorna och det är ju bra och kul!!!
Hur går det med det rosa täcket förresten??

Kram

 
Ingen bild

Tessan

13 september 2009 22:45

Hej Petra!
Ja var inte en dag försent att du hittade mej;)
Ja du får väl sätta dej på en älg här ute i byn för det är det jätte gott om så kommer du säkert se när jag skena förbi... Roxette är ju livrädd frö dom djuren!
Kom på nu att jag har ju såna ren horn som jag hade till min ponny för länge sedan så kankse du kan gå förbi oss när vi är ute så kan vi öva.. var nu likheten mellan dej och en älg är??!
puss och kram

 
Ingen bild

Tessan

13 september 2009 22:47

Ni dra ju inte loss ni rusa ju för tusan i skogen.. finns inte en älg som hinner ikapp er.. Kom på att jag kan träna mer renhornen som vi har på julen så kanske hon blir lte mindra rädd!
Shit vilken skur det kom.. Tur Tekkla ockås ha sitt fina nya täcke:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Ovido - Quiz & Flashcards