Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Therese Olsson - 31 augusti 2009 22:18

Min gull unde Sebastian satt upp på Roxette igår..

En ny Rodrigo kanske med tanke på dom fasta benen:)

Risken är bara att hans faster inte tillåter han att hoppa höga hinder;)


Hur nöjd ser han inte ut att vara då?


Av Therese Olsson - 31 augusti 2009 22:01

Ändrade mej lite sen jag skrev igår..

Roxette är fortfarande lite svag i sin rygg efter Tekkla kom till världen men blir saktiligen starkare...

Tog Roxette i grimma och tänkte jag skulle berätta för henne om denna dagen!

Bara att hoppas att ingen hör mej när jag är ute med Roxxan för munnen går ju hela tiden.

Hade mycket att berätta för henne idag..


Kom till jobbet tjugo över 9 och då fick jag veta att det varit inbrott på jobbet. När jag frågade om polisen skulle komma så blev jag inte det minsta förvånad dom tänkte inte komma...

Nej vem hade offrat en kopp kaffe för att komma till oss? Tur inte alla tänker likadant som andra!

Men sen hittade vi lite nya bevis så var bara för polisen att pallra sig dit!

Ska väl ändå säga något gott om dom och det är att han va jätte duktig mot barnen, han berättade hur och varför han gjorde dom han gjorde...

Tjuvarna hade tagit tre kameror och en video kamera och mycket pengar, även Gitzys 40kr!

Fundera starkt på att sätta upp en lapp i affären om att dom gärna får behålla sakerna om dom bara ge oss bandet tillbaka som är i videokameran, det är massor med teatra på våra bran i den!


Detta och mycket annat skulle jag berätta för Roxette, men efter allt jag berättat blev jag torr i munnen och hittade lite mat på vägen till oss.. Roxette älskar bär precis som sin mamma;)

Imorgon blir det ut i skogen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards