Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Therese Olsson - 27 augusti 2009 21:59

Glömde säga grattis till min underbara kollega som fyller år idag!

Grattis Knutby!

Av Therese Olsson - 27 augusti 2009 21:16

Började med frukort ute idag med barnen och det är nästan skrämmande som Anna sa idag att vi har sån tur med allt allt bara flyter, man vänta nästan på bakslag!! Och som hästägare vet man att det kan förändras på bara en sekund, men vi verkade klara denna dagen ockås!

Sen bar det iväg på ett möte med jobbet och då hade jag gått miste om Angelicas goda tårta hon bakat...

Hon slutar ju hos oss imorgon- kommer sakna denna klippa!!! Men hoppas att det går bra för henne på sitt nya jobb!


Efter att jag slutat åkte jag direkt till frissan och skulle färga om håret.. belv faktiskt super nöjd!!!

 Gick över gatan för att köpa en fin liten paket till Stephanie som ska döpas på söndag, och jag ska ju hålla i denna lilla glada tjej!:)


Kom hem och la mej på soffan för jag hade så ont i ryggen och somnade nog visst till och vaknade upp helt svettig av att mobilen ringde och det va Hebbe (Sebastian) min älskade lilla gullunge sen lekte vi en lång stund och gick och pussade och kramade på hästarna!

Han är ju så glad för han, tycker han ska säga till farmor och farfar att han vill ha en liten ponny hos oss;)

Ridningen blev inställd idag, dels har jag inte träffat sebbe på två veckor sen skulle min stoebo komma och hjälpa mej att fixa lite granna på datan...

Nu har jag ganska mycket att göra- svara på  70 mejl:/


Sen lovar jag lägga in lite nya bilder, har dock inte så många på min nya mobil så stoebo får komma hit igen och hjälpa mej föra över dom bilder från gamla mobilen till hans och sedan till datan..

Mycket krabb med dessa elektroniska saker!


Imorgon ska jag rida på banan, håll tummarna att det går bra!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards