Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Då var det dags..

Av Therese Olsson - 28 maj 2009 23:07

Jag har börjat blogga.. vet nog egentligen inte vad jag har gett mej in på men värt ett försök!

Red Roxette på banan idag hann lagom värma upp till det som vanligt händer när jag plandera vad jag ska träna på, det ös regnar!

Det gjorde det verklugen, det haglade till och med!

Jag har fortfarande inte fått upp värmen men

Roxette har nog dock det med sitt värma täcke.

När jag släppt ut Roxette kom det en riktig åskknall och Tekkla greps av panik, hon tycker det va allt annat än mysigt! Men hon är bra på att rasta sig själjv iaf;)

Sen åkte jag hem till Katrin och och höll henne lite sällskap i åskan vi åt lite av hennes goda sockerkaka- tack så mycket!

Nu sitter jag här helt själv i detta stora hus. Mamma och Pappa har ju kört till kusin polis i sthlm.

Nehee, nu innan jag ska gå och lägga mej ska jag lägga upp planen för morgondagens ridning- en liten runda i skogen och sen blir det lite blod-svett och tårar på banan är allt jag planerat än...

Vill tacka dej Natalja för ditt underbara stöd denna veckan, men du kan vara lugn jag ska fan visa att vi också klara det! Msv i höst:)

God Natt!


 
 
Natalja

Natalja

28 maj 2009 23:37

Välkommen in i Blogg-världen. Jag lovar, snart är du fast... då kommer du blogga till o med när du sover, hi hi

Nu ger vi järnet i sommar med siktet inställt på MSV i höst! Vi kan om vi bara vill ; )

sov gott // från kryckan

http://latin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 14 februari 2011 21:08

Finner inga ord för denna helg.. Jag skickar en stor tacke och kram till man och hennes två barn! Även en bamse kram till min älskade tränare A som var på plats när allt hände och fick se sin bästa vän i ett skick som ingen vill mötas av..   ...

Av Therese Olsson - 22 november 2010 22:10

Kom bara på nu att nu är det över ett år sedan.. 11:e november förra året gick Roxette omkull och sedan dess har man befunnit sig i en bubbla av hopp lycka och tårar! Alla mål alla träningar alla tävlingar framför allt hoppet att hon skulle bli f...

Av Therese Olsson - 23 september 2010 21:35

Grattis Tekkla på din namnsdag... Hennes andra namnsdag och den firade vi så klart..;)   Pappa var först, sen tränaren och sen massor med andra! Tjejen i affären tyckte mest jag var knäpp nr jag sa att jag skulle fira Tekkla för hon hade namnsd...

Av Therese Olsson - 5 september 2010 20:18

Ja det är full rulle kanelbulle i mitt liv just nu.. Händer saker konstant och inte nog med det jag tänker absolut för mycket. Där av jag inte hunnit med detta med bloggen. Men funderar på att starta en ny blogg och att den är lite mer seriös och f...

Av Therese Olsson - 21 juni 2010 21:22


Måste först och främs säga att idag fyller Roxette 19år! För precis en månad sen fyllde Tekkla 2år.. Varit på kalas idag, mycket trevligt! --- Vill passa be alla läsare om förlåtelse för min JÄTTE dåliga uppdatering, men hände lite för mycket...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards