Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Therese Olsson - 30 maj 2009 19:42

Va för tidig till lektionen idag för att jag inte hade något att göra så skrittade fram i ca en halv timme och ändå gick det fan inte bra!!

Hoppas inte Natalja läser detta- för jag ger snart upp... mot hennes vilja!

Red igenom La:3 två gånger och sista gången nersuttet och det är då hon spänner ryggen för att hon fortfarande äv svag i den efter dräktigheten...

men jag göra så gott jag kan ändå känns allt så hopplöst! jag sitter och sliter som en varg och Roxette gör så gott hon kan men ändå kan man aldrig få ett BRA!!

Känner att jag verkligen behöver mycket beröm just nu när inget går som jag vill men inte idag heller...

Fundera på att ta lite sommarlov från lektionerna och bara trimma själv med Roxette..

Tyvärr går min illska och ledsamhet ut över Roxette, tex när vi red hem fick vi ta vägen igenom skogen ör att vi va lite nere och sen satte jag mej i hagen och berättade för Roxette hur mycket jag älskar henne, hon är verkligen det bästa jag vet och vi har så otroligt roligt ihop men ibland bara bryter allt!

Men kanske ska göra som Natalja sa att skriva ner allt dåligt på ett papper sen stryka sak efter sak när jag klarat ut det...


Men nu ska jag ut och gå med vovvarna sen iväg och jobba, hoppas att det är mer folk i natt än igår, men Emma och jag städade fint iaf!


GLÖM NU INTE ATT BERÖMMA LITE MER ÄN VANLIGT, MAN KAN ALDRIG FÅ FÖR MYCKET BERÖM!

Älskar Roxette mest! (Visst är hon snygg)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards