Alla inlägg den 18 november 2009

Av Therese Olsson - 18 november 2009 21:43

Ja snart kan jag nog börja rida!

Idag är det en vecka sen min lilla älskling trillade i hagen och det blir långsamt bättre...

I torsdags kväll hade hon blivit super svullen om h.fram, näst intill jämntjock med resten av hennes ben.

Hon har haft vanliga lindor och BoT lindorna om nätterna och ute på dagarna får hon går utan.

Idag var benet nästan helt okej.. endast lite hård om det forfarande och pytte lite tjock! :)

Hon haltar ju inget utan bara tjock och hård på benet...

Hoppas att vi kan ut en runda i helgen i lite skritt iaf, har jag tur kanske jag får ta vildhästen ut en runda också, om jag fråga hennes matte lite snällt!;)

 

I måndags var jag i Ullared för första gången i mitt liv (jag har klarat mej i 22 år!)

Men åkte dit med Petra, Helen, Pauline och kusin. Många tusen lappar gjorde vi av med. Kul hade vi också...

Hittde ett vintertäcke till Tekkla, testade igår och hon ser ut som en millitär..

Zara fick 4 boots som hennes ägare hade beställt.. Och Roxette fick.. tja inget! Hittade inget fint till henne, är ju ganska mycket kraffs!

Så i julklapp ska hon får en ganska dyr paket men kank inte säga vad det är om något skvallra..

Och mamma och pappa- Roxette önskar sig fortfarande prinsess täcket för 4000;)

Annars hittade jag lite andra bra att ha saker...

 

Vilket busväder det är ute ikväll, dags att tända lite ljus kanske:) *mys pys*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards